تسنيمتسنيم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تسنیم چشمه ای در بهشت دختر کوچک من

اووووه بعد این همه وقت

1391/8/10 8:32
نویسنده : مامانش
344 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دلم. مامان رو ببخش. خیلی دوست داشتم هر روز برات بنویسم و وبلاگت رو آپدیت کنم. ولی خودت می دونی..... انقدر کارم زیاده که نمی رسم... خدا می دونه چقدر برام عزیزی. ولی الان عذاب وجدان دارم که همش سر کار هستم و پیش تو نیستم...وبلاگ که دیگه سهله...

بابایی هم که الان رفته شیراز، رفته متخصص بشه. من و تو پیش همیم. شبها تو بغلم می کنی می خوابی...بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دخمـــــلی
1 آذر 91 1:59
سالگرد تولد زیبایت مبارک گلکم امام حسین پشت و پناهت باد هر کجای این سرزمینی
مامان ترنم کوچولو
1 آذر 91 8:56
تولدت مبارک
شبنم
26 مرداد 92 13:33
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک