تسنيمتسنيم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تسنیم چشمه ای در بهشت دختر کوچک من

عشق باباش

1390/6/22 22:08
نویسنده : مامانش
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی!

میدونی تو یه جوجو هستی که چوچورو هستی......مثل مامانت!!!

من تورو خیلی دوس دارم ولی الان دارم برا امتحان دستیاری درس میخونم و سربازی کیشیک میدم برا همین کمتر می تونم ببینمت...و کمتر می تونم به مامان کمک کنم!!!

می خوام همین جا از مامانت عذر خواهی کنم !!!

ما به همه گفتیم میخوایم بذاریم بری آریشگر بشی به خاطر اینکه کار دکتری سخت!!!!

ولی خیلی زیبا است!!!سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهره مامان هلیا
22 شهریور 90 23:24
به به آقای دکتر فکر کنم اولین دکتری هستین که برا نی نیش وقت می ذاره برا دستاری امسال وقت زیاد دارین فکر کنم اردیبهشت سال 91 برگذار میشه تسنیم جونم ماشالله خیلی نازه خدا براتون حفظ کنه به وب دخملی منم سر بزنید و اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم
مامان خورشيد
1 آذر 90 11:31
تولدت مبارك عزيزم. الهي 120 ساله بشي.
مامان هامان
1 آذر 90 11:45
اسم دختر گلتون خیلی زیباست تولدش رو تبریک می گم همواره شاد باشید
1818
11 آذر 90 19:58
مامان مهسا
20 آذر 90 16:13
مامان جون
14 دی 90 14:00
مامان مهسا
9 فروردین 91 16:33
پشت هر كوه بلند سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ كسي ميخواند كه خدا هست دگر غصه چرا؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نكند غم صدايت نكند ظلمت شام سياهت نكند و تو را از دل آنكس كه دلت در تن اوست حضرت دوست جدايت نكند.... سال نو مبارک
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:10
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون تسنیم.
عمو علی
10 مهر 91 19:16
سلام تسنیم جان امروز میدونی چه روزیه! امروز 10 مهر سال 91 هست همین بعدازظهر نتیجه قبولی امتحان ورودی دستیاری بابا رو دادند. من اولین کسی بودم که نتیجشو دیدم و تلفنی بهش خبر دادم. هر دومون خیلی خوشحال شدیم برای تو هم آرزوی بهترین ها رو دارم