تسنيمتسنيم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تسنیم چشمه ای در بهشت دختر کوچک من

روزهای زندگی

1390/5/28 15:32
نویسنده : مامانش
419 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حساب کردم دیدم ٢٣٩ روزته.

من ٩٢٤٠روزمه! ما با هم ٩٠٠١ روز اختلاف سن داریم.

نازنین مامان، تازه یاد گرفتی سینه خیز بری.دستاتو میبری جلو دوتا پات رو هم با هم پرت می کنی جلو.

امروز چقدر جیغ زدی نازم . هیچ جور ساکت نمی شدی. آخرش گذاشتمت روی پام، عروسکت رو هم دادم دستت، بعد از سه ربع خوابت برد.

این عکسا مال ٢ماه قبله ولی مرتبطه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مونا
28 تیر 90 18:33
عزیزم سلام...چه وبلاگ زیبایی داری..........حتما به وبلاگ ما هم سر بزنید تا بیشتر اشنا بشیم...
مامان مهسا
29 تیر 90 14:47
الهی خاله فدات بشه تسنیم جونم. چقدر خوب که با بارید من هم سنی خاله. مدتهاست تو نی نی وبلاگ دنبال نی نی های هم سن پسرم میگردم. خاله جون من لینکت کردم اگه دوست داشتی تو هم لینکم کن. بوس. دوست دارم...
الهام (مامان صدگل)
5 مرداد 90 8:49
واي ماشاء الله چه خوشگله چه نازه به جاي من ببوسش
111
6 مرداد 90 11:00
با کلیک بر روی لینک زیر اس ام اس بخوانید و درآمد کسب کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
مدرسه ی مامان ها
6 مرداد 90 11:40
سلام مامان مهربون آآآآآخ خـــــــــــدا! ماشاءالله، چه نی نیِ نازی امیدواریم تسنیم بهشتیِ عزیز در پناه خدای بزرگ به موفقیت های روزافزون دست یابد. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید و سازنده ی شما هست.